در این نوشته به تعریف مرکز هزینه جدید نرم افزار هلو می پردازیم
این امکان برای شرکت های پروژه ای کاربرد داره در ادامه با روال کار این نوع شرکت ها آشنا میشویم
اگر شرکتی دو شعبه داشته باشد (دو پروژه) و بخواهد هزینه ها، در آمدها و … را در هر شعبه به طور مستقل داشته باشد
در برنامه فقط یک سرفصل هزینه یا درآمد تعریف نماید، باید از امکان تعریف مرکز هزینه جدید نرم افزار هلو استفاده نماید.
با تعریف مرکز هزینه می توان سرفصل هزینه را به آن مرکز هزینه اختصاص داد
و سپس یا از سرفصل کلی آن هزینه گزارش گرفت یا در گزارش مرکز هزینه، فقط مبالغ هزینه آن به طور مستقل نمایش داده شود.
برای معرفی یک مرکز هزینه جدید باید بر روی دکمه جدید کلیک و نام آن مرکز را وارد کنید.
با کلیک بر روی دکمه اصلاح آن را اصلاح نموده و جهت حذف آن نیز می توانید از دکمه حذف، استفاده نمایید.
میتوانید برای درک بهتر این امکان راهکار مشاغل پیمانکاری را بخوانید
بیشتر بخوانید
تعریف مرکز هزینه جدید نرم افزار هلو
امید واریم آموزش تعریف مرکز هزینه جدید نرم افزار هلو برای شما کاربردی باشد .
در صورتی که میخواهید راجع به این امکان اطلاعات بیشتری کسب کنید با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید.
همچنین می توانیدبرای کسب نکات آموزشی به صفحه اینستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید .
مرکز هزینه و مرکز در آمد در نرم افزار هلو
۸۷۰,۰۰۰ ریال
مرکز هزینه چیست ؟
بطور کلی از مرکز هزینه بعنوان یک مخزن، جهت انباشت هزینه های مراکز فعالیت یک بنگاه اقتصادی استفاده میشود و انباشت هزینه های مختلف یک بنگاه بطور مجزا و با تفکیک اصولی ،
در بهایابی کالا و خدمات تولید شده ،می تواند بسیار مفید فایده باشد.
مرکز در آمد چیست؟
مخزنی جهت انباشت در آمدهایی که بابت ارائه خدمات به مشتریان، دریافت شده و یا در آینده دریافت خواهد شد.
دریافت حق الزحمه بابت خدمات مربوط به تعمیرات و حمل و نقل نمونه ای از درآمدها می باشد. مراکز درآمد هر واحد تجاری و مالی نیز قابل تعریف و تفکیک می باشند .
قیمت فوق همراه با مالیات ارزش افزوده محاسبه گردیده است.
برای خرید با شماره 88541822 تماس بگیرید
توضیحات
مرکز هزینه و مرکز در آمد در نرم افزار هلو چه کمکی به شما میتواند بکند؟
بسیاری از واحدهای تجاری _ تولیدی به بخش های کوچکتری تقسیم می شوند و به هریک از بخش ها ،مسئولیتهای خاصی واگذار می گردد .
این بخشها نیز متشکل از افرادی است که درباره وظایف معین یا امور مدیریت مسئولیت دارند .
مدیریت ارشد واحدهای تجاری _ تولیدی باید ازهماهنگی اهداف مدیران این بخش ها با هدف های کلی واحد انتفاعی اطمینان حاصل کنند .
دو مورد از مهمترین عناوین این نیازمندیها عبارتند از :
۱- مرکز هزینه
۲- مرکز در آمد
لذا با استفاده از مفاهیم مرکز هزینه و در آمد ، حسابداران مدیریت قادر هستند
تا عملکرد بخشها و افراد مربوطه را ارزیابی و از هماهنگی اهداف مالی اطمینان حاصل کنند .
همانگونه که در توضیحات فوق درج گردید ، صاحبان شرکتها همراه با توسعه فعالیت های اقتصادی خود می توانند
از امکانات خاص حسابداری نرم افزار هلو نیز جهت هماهنگی بخشها و مدیریت هزینه ها و در آمد های خود منطبق با اصول علمی حسابداری ، استفاده نمایند.
مرکز هزینه و مرکز در آمد در نرم افزار هلو
در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با واحد فروش ما تماس بگیرید.
02188541822
برای کسب اطلاعات و نکات آموزشی به صفحه اینستاگرام یا تلگرام ما بپیوندید .
2 دیدگاه. ارسال دیدگاه
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم ببخشید وقتی هزینه ای رو به مرکز هزینه یا درامدی رو به مرکز درامدی اختصاص میدیم (به وسیله تیک زدن و انتخاب کردن نام اون مرکز) توی گزارشاتمون میاد ینی مشخص میشه که اون سند مربوط به اون مرکز درامد یا هزینه بوده؟ اگر نه چجوری میشه توی گزارشات (مثلا دفتر روزنامه) مشخصش کرد؟ اصلا امکانش هست؟
سلام وقت بخیر .
شما پس از ثبت هر سند که مرتبط با مراکز هزینه یا درآمد باشد در گزارشات اسناد به صورت ستونی تیک مراکز هزینه را فعال کنید .در این گزارش ارتباط هر سند را با مراکز هزینه مشاهده خواهید کرد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.